CHORWACJA: DALMACJA POŁUDNIOWA
KLEK
WCZASY Z DOJAZDEM WŁASNYM
Klek - niewielka, cicha i spokojna miejscowość położona nad Adriatykiem. Polecana osobom, które marzą o urlopie z dala od zgiełku miasta czy hałasu turystycznych kurortów. To dawna wioska, która dziś jest typową nadadriatycką miejscością z turystyczną zabudową oraz niezbędną infrastrukturą (restauracje, bary-kawiarnie, sklepy i sklepiki z pamiątkami, wypożyczalnia sprzętu wodnego). Słynie z urokliwej zatoki, ładnej żworkowej plazy z łagodnym zejściem do morza.
APARTAMENTY*** to położone w pięknym gaju oliwnym osiedle 27 nowoczesnych domków, z których w każdym znajduje się w pełni wyposażony APARTAMENT TYPU 2+2 *** (30m2 powierzchni wewnątrz +10 m2 taras).
KAŻDY APARTAMENT POSIADA: TV satelitarną, KLIMATYZACJĘ. W apartamnetach pościel i ręczniki.
KAŻDY APARTAMENT SKŁADA SIĘ Z: 1 sypialni z dwoma łóżkami (możliwość połączenia w łóżko małżeńskie), pokoju dziennego z rozkładaną kanapą (przeznaczoną dla 2 osób), aneksu kuchennego z wyposażeniem (duża lodówka, piec, naczynia, stół, krzesła), łazienki z toaletą i kabiną prysznicową, tarasu z miejscem do siedzenia. Przed każdym apartamentem parking.
Możliwość dostawki lub łóżeczka dziecięcego na życzenie.
Apartamenty to 27 nowocześnie urządzonych apartamentów (2+2), 43 m2; każdy z oddzielnym wejściem. |
|||||
|
|||||
|
CENA:
70 EURO / apartament / doba przed i po sezonie
100 EURO / spartament / doba/ lipiec-sierpień
(Przy minimalnych pobytach od 4 dni)
CENA ZAWIERA:
- pobyt w apartamencie, z tv i klimatyzacją;
- tygodniową zmianę pościeli i ręczników 3 razy w tygodniu.
Cena nie zawiera:
- dojazdu (oferta na dojazd własny),
- posiłków (we własnym zakresie),
- taksy klimatycznej: 1,40 EUR / os. / doba (płatność na recepcji; dzieci do 12 lat gratis, 12-18 lat 50 % ceny ok. 0,60 EUR/doba),
- parking: 3 euro/dzień,
- sprzątanie końcowe 10 Euro / apartament.
- UBEZPIECZENIA:
- możliwość wykupienia (przed wyjazdem / w momencie rezerwacji) dodatkowego ubezpieczenia KL, NNW, bagaż - AXA - możliwość wykupienia ubezpieczenia w biurze przy /po dokonaniu rezerwacji pobytu; obowiązują Ogólne Warunki Ubezpieczenia AXA Kontynenty, pracownik biura doradzi Państwu najlepszą opcję ubezpieczenia i zniżki rodzinne;
- możliwość wykupienia (w momencie rezerwacji) opcjonalnego ubezpieczenia KR od kosztów rezygnacji z wyjazdu w sytuacji losowej - 3% ceny lub 6% od kosztów rezygnacji z przyczyn związanych z sytuacją losową oraz z przyczyn związanych z chorobami przewlekłymi i nowotworowymi (możliwość wykupienia ubezpieczenia w biurze przy dokonaniu rezerwacji pobytu; obowiązują Ogólne Warunki Ubezpieczenia AXA Kontynenty).
Uwagi:
- Cena obejmuje tygodniową zmianę pościeli i ręczników 3 razy w tygodniu.
- Zakwaterowanie (check-in) od godz. 15.00 w dniu przyjazdu, a wykwaterowanie (check-out) do 10.00 w dniu wyjazdu.
- Recepcja czynna codziennie w godzinach: 7.00-22.00.W przypadku późniejszych przyjazdów tel. 00385-20-691-260 lub 00385-98-188-1419 (tego samego dnia lub dzień wcześniej).
Przy rezerwacji (mailowej lub poprzez messenger - strona fb biura) prosimy Państwa o podanie następujących informacji:
- liczba osób dorosłych i dzieci (oraz ich wiek),
- TERMIN
- telefon kontaktowy i mail
REZERWACJI MOŻNA DOKONYWAĆ TELEFONICZNIE, MAILOWO LUB POPRZEZ KONTAKT NA MESSENGERZE (z pozycji strony facebookowej biura). Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia dostępności terminu i możliwości rezerwacji oraz przesłania Umowy-rezerwacji wraz z OWU Agave (dostępne także na stronie internetowej w zakładce "Dokumenty".
PŁATNOŚĆ MOŻLIWA W EURO (na konto walutowe Organizatora w EURO) LUB W PLN (w przeliczeniu z EURO - według średniego kursu bankowego na dzień rezerwacji; na konto złotówkowe Organizatora).
REZERWACJA:
1. ZALICZKA TYLKO 20% - PO PODPISANU UMOWY-REZERWACJI! DOPŁATA DOPIERO 14 DNI PRZED WYJAZDEM!
2. Możliwość wykupienia ubezpieczenia KR (koszty rezygnacji w przypadku sytuacji losowej! pokrywa ubezpieczyciel a Klient nic nie traci; szczegóły oferty w zakładce DOKUMENTY - Ubezpieczenie KR OWU UNIQUA)!
3. "KUP SOBIE SPOKÓJ" - Istnieje możliwość zakupu opcji zmiany terminu w sytuacji losowej. Przy dopłacie kwoty 100 zł od osoby otrzymują Państwo na Umowie zapis o opcji "ekastycznej zmiany terminu", upoważniającą do zmiany terminu wyjazdu w przypadku, gdy w zakupionym terminie z uwagi na zachorowanie lub wypadek losowy nie będą Państwo mogli pojechać. W ten sposób nie tracą Państwo pieniędzy za anulację rezerwacji, modyfikacji ulega jedynie termin wyjazdu.
4. W przypadku braku możliwości wyjazdu / wjazdu do Chorwacji - zamknięcie granic / brak możliwości tranzytu / niezbędna kwarantanna po przyjeździe nastąpi AUTOMATYCZNA ANULACJA I CAŁKOWITY ZWROT WPŁATY DO 14 DNI!
UWAGA:
Aktualnie do przekraczania granicy z Chorwacją niezbędny jest dowód osobisty lub paszport (dotyczy także dzieci), oraz spełnienie jednego z warunków:
- posiadanie negatywnego testu ANTYGENOWEGO stwierdzającego brak zakażenia Covid-19 (czyli szybki i powszechnie dostępny test w niskiej cenie - ok. 100 zł; honorowane są wyłącznie testy antygenowe uznawane w krajach UE, oznakowane znakiem CE). Test będzie okazywany na granicy chorwackiej (i być może także na granicach tranzytowych) i nie może byc starszy niż 48 h (zatem wykonujemy go w przeddzień lub w dniu wyjazdu),
- posiadanie zaświadczenia o szczepieniu / certyfikatu szczepienia przeciw Covid-19 (dwukrotna dawka lub jednokrotna w przypadku szczepionek jednodawkowych, przy czym od poprzedniej dawki musi upłynąć minimum 14 dni),
- zaświadczenie o przechorowaniu Covid-19 w terminie maks. do pół roku wstecz (zaświadczenie lekarskie / pozytywny test).WYMAGANE JEST RÓWNIEŻ WYPEŁNIENIE formularza wjazdowego "entercroatia", który my możemy wypełnić w imieniu naszych klientów - KLIENCI NIE MUSZĄ JUŻ MARTWIĆ SIĘ O FORMALNOŚCI GRANICZNE, VOUCHERY itp.CZYLI W SKRÓCIE: potrzebny test antygenowy lub certyfikat szczepienia lub poświadczenie, że jestem "ozdrowieńcem".Z obowiązku okazania na granicy negatywnego wyniku testu zwolnione są m.in:
- dzieci do lat siedmiu (nieukończonych!) przekraczające granicę z rodzicami/opiekunami posiadającymi negatywny wynik testu, będącymi ozdrowieńcami lub posiadającymi zaświadczenie o szczepieniu;
- osoby posiadające zaświadczenie o odbyciu pełnego cyklu szczepień (bez względu na rodzaj szczepionki), o ile od przyjęcia ostatniej dawki szczepionki upłynęło min. 14 dni;
- osoby, które przebyły COVID-19 i mogą to potwierdzić zaświadczeniem lekarskim, zawierającym daty przechodzenia choroby lub pozytywnym wynikiem testu PCR/testu antygenowego, wykonanym w ciągu ostatnich 6 miesięcy, ale nie później niż 11 dni, przed planowaną datą przekroczenia granicy RCh.
Szczegółowe informacje na stronie: https://www.gov.pl/web/chorwacja/zasady-wjazdu-do-chorwacji2 https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211
WAŻNE UWAGI WYJAZDOWE:
DO PRZEKROCZENIA GRANICY CHORWACKIEJ I WJAZDU NA TERYTORIUM KRAJU NIEZBĘDNY JEST AKTUALNY DOWÓD OSOBISTY (paszport nie jest wymagany). Zaleca się posiadać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego EKUZ.
Wszelkich szczegółowych informacji dotyczących trasy tranzytowej oraz miejsca docelowego wraz z aktualnymi informacjami dotyczącymi przepisów prawno-sanitarnych oraz obostrzeń obowiązujących w ruchu miedzynarodowym udzieli Państwu pracownik naszego biura przed dokonaniem rezerwacji. Po dokonaniu rezerwacji otrzymają Państwo komplet niezbędnych do przekroczenia granicy i zakwawaterowania dokumentów (voucher na wykupione świadczenia poświadczony pieczęcią biura).
Przed rozpoczęciem podróży polecamy również zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie MSZ RP oraz Ambasady RP w Zagrzebiu.