fbpx
Kraj: Chorwacja
Cena: od 28 EURO / doba z HB
Czas pobytu: Dowolny od 4 dni

CHORWACJA: DALMACJA

PODGORA - RIWIERA MAKARSKA

WCZASY Z DOJAZDEM WŁASNYM

PODGORA to urokliwa nadadriatycka miejscowość na Makarskiej Riwierze, która od lat przyciąga turystów pięknymi widokami, czystymi plażami z łagodnym zejściem do morza oraz bardzo dobrze przygotowaną infrastrukturą turystyczną. Spokojniejsza od głosniej Makarskiej, ale podobna w charakterze miejscowość to idealne miejsce zarówno na spokojny rodzinny wypoczynek, jak też ekscytującą wyprawę z przyjaciółmi. To także świetne miejsce wypadowe na wycieczki po wybrzeżu dalmatyńskim, ale także na wyspę Hvar i Brac (miejscowa bogata oferta wycieczek statkiem ) oraz w Góry Biokovo z zapierającymi dech w piersiach widokami!

 

PENSJONAT Neja PODGORA znajduje się w spokojnej części dalmatyńskiego nadmorskiego miasteczka PODGORA. Pięknie położony na Riwierze Makarskiej pensjonat to niewielki, kameralny obiekt typu ekonomicznegi, cieszący się dobrymi opiniami klientów z uwagi na troskę o gości i dbałość w zakresie czystości oraz z uwagi na bardzo dobrą kuchnię. Posiada 19 pokoi rozmieszczonych na 3 piętrach.Na parterze budynku znajduje się restauracja, w której serowane są posiłki.

Pokoje są 2, 3 i 4 osobowe (struktura: 2. 2+1 i 2+2). W każdym pokoju znajduje się łóżko małżeńskie (2-osobowy), łóżko małżeńskie i podwójna rozkładana sofa (2+2) lub łóżko małżeńskie i tzw. dostawka - rozkładany "fotel" (100 cm, 2+1) lub dwa pojedyncze, rozkładane fotele (2+1+2).
Każdy pokój posiada łazienkę, balkon lub taras, klimatyzację (dodatkowo płatna według życzenia i potrzeb), telewizor i lodówkę. Pokoje po ubiegłorocznym remoncie.

Parking dla klientów gratis. W pobliżu boisko. W centrum miejscowości korty tenisowe.

Odległość od morza: ok. 250-450 metrów (kilka różnorodnych pięknych odcinków do wyboru, długa plaża miejska - bezpłatna).
Odległość od centrum ok. 200 metrów.
Plaża jest żwrkowa, typowa dla tej cześci Adriatyku.

 

CENNIK (Cena w EURO za osobę za dobę w pokoju 2,3,4-osobowym):

HB (wyżywienie 2 x dziennie: śniadanie i obiadokolacja)

01.06.-15.06.2021 i 15.09-01.10.2021 - 30 € 28 € /os.

16.06-1.7.2021 i 01.09.-15.09.2021 - 35 € 32 € / os.

lipiec - sierpień 2021 - 40 TERAZ TYLKO 35 € / os. W SZCZYCIE SEZONU!!!

PROMOCJA DO KOŃCA MAJA LUB DO WYCZERPANIA WOLNYCH MIEJSC W DANYM TURNUSIE!
Taksa klimatyczna w cenie przy rezerwacji do 30 maja!

Możliwa opcja bez wyżywienia lub z BB (ze śniadaniem) - na zapytanie w danym terminie.
Pokoje nie posiadają aneksów kuchennych.

 

ZNIŻKI DLA DZIECI:

Dzieci do 3 gratis (do ukończenia 3 roku życia)

od 3 do 11 lat - 50% zniżki od ceny podstawowej
od 12 do 17 lat - 30% zniżki od ceny podstawowej
- zniżki dotyczą dzieci zakwaterowanych w pokoju z rodzicami - min. 2 osoby dorosłe + dziecko na dostawce (fotel rozkładany lub sofa rozkładana czyli pokoje typu 2+1 lub 2+2 lub 1+1) lub dodatkowym łóżeczku
Osoby powyżej 18 roku życia na tzw. dostawce (fotel / sofa) - 20 % zniżki od ceny podstawowej

 

UWAGI:

- pobyt poniżej 4 nocy +30% ceny,

- check in (zakwaterowanie) od 14.00; check out (wykwaterowanie) do 10.00.

 

CENA ZAWIERA:

- pobyt w wybranym typie pokoju z łazienką i balkonem;

- posiłki wg opcji HB: śniadanie i obiadokolacja;

- taksa klimatyczna (promocja w cenie!);

- parking.

Cena nie zawiera:

- dojazdu (oferta na dojazd własny),

- ewentualnych napoi do obiadokolacji (płatność w restauracji),
-  DOPŁATA ZA KLIMATYZACJĘ: + 5 EURO / doba (pokój)*Oferta "flexible" - klimatyzacja włączana "wg życzeń" - w zależności od dnia i potrzeb (czyli: nie lubimy / nie chcemy / nie ma upału /  jesteśmy cały dzień poza pensjonatem i nie używamy to nie płacimy!)

- UBEZPIECZENIA:

- możliwość wykupienia (przed wyjazdem / w momencie rezerwacji) dodatkowego ubezpieczenia KL, NNW, bagaż - AXA - możliwość wykupienia ubezpieczenia w biurze przy dokonaniu rezerwacji pobytu; obowiązują Ogólne Warunki Ubezpieczenia AXA Kontynenty;

- możliwość wykupienia (w momencie rezerwacji i maks. do 32 dni przed wyjazdem) opcjonalnego ubezpieczenia KR od kosztów rezygnacji z wyjazdu w sytuacji losowej - 3% ceny lub 6% od kosztów rezygnacji z przyczyn losowych i związanych z sytuacją choroby przewlekłej i nowotworowej (możliwość wykupienia ubezpieczenia w biurze przy dokonaniu rezerwacji pobytu; obowiązują Ogólne Warunki Ubezpieczenia AXA Kontynenty).

- OPCJONALNIE: możliwa dopłata za gwarancję otrzymania pokoju z widokiem na morze ( 5 EURO / doba / pokój), do wyczerpania pokoi (opcja do potwierdzenia w momencie rezerwacji). Część pokoi ma widok na morze (bezpośredni lub częściowy) a część „na góry”; bez dopłaty pokoje będą przydzielane losowo według dostępnej struktury i kolejności zapisów (pensjonat ma 19 pokoi, 6 jest na góry, a pozostałe w stronę morza).

 

Uwagi

  • niezbędny dokument: paszport lub dowód osobisty z odpowiednią datą ważności (90 dni) - dotyczy także dzieci (!),
  • POSIŁKI (restauracja w pensjonacie funkcjonuje w reżimie sanitarnym):
    HB (HALF BOARD – śniadanie i obiadokolacja):

    - śniadanie bufetowe*: ok. 7.30 – 9.30 (ciepłe i "zimna płyta", napoje: kawa, herbata, woda/sok);

    - obiadokolacja serowowana ok. 18.45-20.45 (wybór z dwóch dań głównych - menu na dany dzień + zupa + deser; napoje płatne dodatkowo).

    *POSIŁKI W PEŁNYM REŻIMIE SANITARNYM (limity przy stolikach i w pomieszczeniach, możliwość spożywania posiłków na tarasie zewnętrznym). W przypadku braku możliwości prawnej (restrykcje sanitarne) organizacji śniadania bufetowego śniadanie będzie serwowane bezpośrednio na stoliki.


    ATUTY:

    • SPRAWDZONY, KAMERALNY OBIEKT! (rodzinna atmosfera, dbałość o klienta, chwalony za czystość i smaczne oraz obfite posiłki, mały obiekt - większe bezpieczeństwo!);
    • Niska cena i gwarantowana najwyższa jakość obsługi (NAJNIŻSZA CENA NA RYNKU Z HB)!

REZERWACJA:
1. ZALICZKA TYLKO 20% - PO PODPISANU UMOWY-REZERWACJI! DOPŁATA DOPIERO 14 DNI PRZED WYJAZDEM!

2. Możliwość wykupienia ubezpieczenia KR (koszty rezygnacji w przypadku sytuacji losowej! pokrywa ubezpieczyciel a Klient nic nie traci; szczegóły oferty w zakładce DOKUMENTY - Ubezpieczenie KR OWU UNIQUA)!
3. "KUP SOBIE SPOKÓJ" - Istnieje możliwość zakupu opcji zmiany terminu w sytuacji losowej. Przy dopłacie kwoty 100 zł od osoby otrzymują Państwo na Umowie zapis o opcji "ekastycznej zmiany terminu", upoważniającą do zmiany terminu wyjazdu w przypadku, gdy w zakupionym terminie z uwagi na zachorowanie lub wypadek losowy nie będą Państwo mogli pojechać. W ten sposób nie tracą Państwo pieniędzy za anulację rezerwacji, modyfikacji ulega jedynie termin wyjazdu.

4. W przypadku braku możliwości wyjazdu / wjazdu do Chorwacji - zamknięcie granic / brak możliwości tranzytu / niezbędna kwarantanna po przyjeździe nastąpi AUTOMATYCZNA ANULACJA I CAŁKOWITY ZWROT WPŁATY DO 14 DNI!

UWAGA:

Zgodnie z decyzją chorwackich władz granicę państwową RCh przekroczyć mogą osoby, które:

  • okażą nie starszy niż 72 godziny negatywny wynik testu PCR na SARS-CoV-2 lub nie starszy niż 48 godzin szybki test antygenowy (ważność obu testów liczy się od momentu pobrania materiału do badania). Honorowane są wyłącznie testy antygenowe uznawane w krajach UE;
  • albo posiadają zaświadczenie o przyjęciu dwóch dawek szczepionki stosowanych w krajach UE (preparaty Pfizer, Moderna, Astra Zeneca, Gamaleya/Sputnik V, Sinopharm);
  • albo posiadają zaświadczenie o przyjęciu jednej dawki szczepionki jednodawkowej  (Janssen/Johnson&Johnson), o ile upłynęło 14 dni od przyjęcia tej jednej dawki;
  • albo przeszły COVID-19 i przyjęły pierwszą dawkę szczepionki w ciągu 6 miesięcy od daty zachorowania na Covid 19, a szczepienie zostało wykonane w ciągu ostatnich 180 dni - w takim przypadku należy okazać zaświadczenie o przebyciu choroby oraz zaświadczenie o przyjęciu pierwszej dawki szczepionki;
  • albo udokumentują przyjęcie pierwszej dawki szczepionki Pfizer, Moderna lub Gamaleya (Sputnik V), a od jej przyjęcia upłynęło od 22 do 42 dni;
  • albo udokumentują przyjęcie pierwszej dawki szczepionki Astra Zeneca, a od jej przyjęcia upłynęło od 22 do 84 dni;
  • albo przebyły COVID-19 i mogą to potwierdzić zaświadczeniem lekarskim, zawierającym daty przechodzenia choroby lub pozytywnym wynikiem testu PCR/testu antygenowego, wykonanym w ciągu ostatnich 180 dni, ale nie później niż 11 dni, przed planowaną datą przekroczenia granicy RCh. UWAGA! Nie ma wzoru takiego zaświadczenia.

Dodatkowo, granicę mogą przekroczyć dzieci do momentu ukończenia dwunastu lat, przekraczające granicę z rodzicami/opiekunami posiadającymi negatywny wynik testu, będącymi ozdrowieńcami lub posiadającymi zaświadczenie o szczepieniu.

Chorwackie służby wdrożyły już i stosują system Unijnego Certyfikatu COVID (UCC).

Osoby, które nie spełniają żadnego z ww. wymogów zostaną zobowiązane do odbycia kwarantanny (10 dni). Kwarantanna może zostać skrócona po okazaniu negatywnego wyniku testu wykonanego w Chorwacji, tj. przesłaniu go na adres mailowy przejścia granicznego, przez które dana osoba wjeżdżała na terytorium RCh i otrzymaniu stosownego sms-owego potwierdzenia od chorwackich służb.

 

Szczegółowe informacje na stronie: https://www.gov.pl/web/chorwacja/zasady-wjazdu-do-chorwacji2 https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211

Chorwacja daleka jest od wprowadzenia "paszportu szczepień" jako jedynej opcji przekroczenia granicy czy też wymagania tylko testów PCR w sezonie letnim! W przypadku np. wprowadzenia testów PCR w sezonie 2021 jako jedynej opcji wjazdu lub obowiązkowej kwarantanny po przyjeździe do Chorwacji lub zamknięcia granicy, możliwa będzie jednak anulacja rezerwacji i zwrot pieniędzy - KLIENT REZERWUJĄC TERAZ U NAS NICZEGO ZATEM NIE RYZYKUJE! Jeśli natomiast będzie wymagany test przed powrotem do Polski (jeśli tak będzie to zapewne będzie to test "szybki" tzw. antygenowy jak obecnie - dla osób niezaszczepionych) to będzie możliwość umówienia wykonania testu przed wyjazdem z Chorwacji (cena ok. 25 EURO - do uaktualnienia) lub - co sugurowane (!) - indywidualnie do 48h po powrocie, jak jest cały czas obecnie.
Na razie jednak nie zakładajmy "czarnych scenariuszy", bo sytuacja dotycząca przekraczania granic jest już w zasadzie określona (od 1 lipca certyfikat elektroniczny pobierany z konta pacjenta - prosimy o wydruk w wersji papierowej na granicę!) i pamiętajmy też sytuację z ubiegłego roku (gdy można było jechać i wracać z Chorwacji bez przeszkód). Szczegóły telefonicznie.

Planujmy bezpiecznie i spokojnie letni wypoczynek! Rezerwując teraz zagwarantujemo sobie idealne miejsce, najlepszą dostępną jeszcze ofertę w wybranym czasie naszego urlopu! W przypadku wszelkich pytań pozostajemy do dyspozycji!

Przy rezerwacji (mailowej lub poprzez messenger - strona fb biura) prosimy Państwa o podanie następujących informacji:

  • liczba osób dorosłych i dzieci (oraz ich wiek) i liczba pokoi oraz ich struktura (2,3,4 -osobowe) w przypadku rodziny,
  • TERMIN
  • dane osoby erezerwującej, telefon kontaktowy i mail
    REZERWACJI WSTĘPNEJ MOŻNA DOKONYWAĆ TELEFONICZNIE, MAILOWO LUB POPRZEZ KONTAKT NA MESSENGERZE (z pozycji strony facebookowej biura). Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia dostępności terminu i możliwości rezerwacji oraz przesłania Umowy-rezerwacji wraz z OWU Agave (dostępne także na stronie internetowej w zakładce "Dokumenty").

WAŻNE UWAGI WYJAZDOWE:

DO PRZEKROCZENIA GRANICY CHORWACKIEJ I WJAZDU NA TERYTORIUM KRAJU NIEZBĘDNY JEST AKTUALNY DOWÓD OSOBISTY (paszport nie jest wymagany, ale oczywiście jest uznawany!). CHORWACJA TO KRAJ UNIJNY (ale poza Schengen stąd kontrola dokumentów na granicy). Dzieci również muszą posiadać dokument tożsamości (dowód lub paszport). Zaleca się posiadać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego EKUZ (bezpłatnie wydawana przez NFZ).
Wszelkich szczegółowych informacji dotyczących trasy tranzytowej oraz miejsca docelowego wraz z aktualnymi informacjami dotyczącymi przepisów prawno-sanitarnych oraz obostrzeń obowiązujących w ruchu miedzynarodowym i w miejscu pobytu udzieli Państwu pracownik naszego biura przed dokonaniem rezerwacji i przed samym wyjazdem oraz pilot - rezydent w trakcie wyjazdu. 

Przed rozpoczęciem podróży polecamy również zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie MSZ RP oraz Ambasady RP w Zagrzebiu oraz przesyłanymi przez nas informacjami praktycznymi dotyczącymi przygotowania do wyjazdu (waluta etc.)

 

 

NASZA OFERTA TO GWARANCJA UDANEGO I SPOKOJNEGO WYPOCZYNKU:

BEZPIECZEŃSTWO – WYGODA – OPIEKA – PEŁNA INFORMACJA!

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Szanowni Państwo, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji w Polityce Prywatności.

Akceptuję pliki cookies